piątek, 4 czerwca 2010

kotblack



Szczerze mi się podoba. ALE ( no właśnie jest ale) Nie lubię tej fryzury, a rzęsy na nie wchodzą! Spójrz! Ogólnie jest fajnie:) Ocena 9/10






















Nie masz żadnych jasnych kolorów na oczy. Same czarne, brązowe siwe. A więc zrobiłam ciemne oczy i jasne usta. Moim zdaniem fajnie to wygląda:)























Tak jak w przypadku Twojej twarzy przed jest tylko jedno ale. Cały strój składa się z Miss Sixty. Wszystko: buty, torebka, spodnie bluzka.
Nie patrząć na markę... jest super! Ocena 9/10
























Ty zrobiłaś cały strój z marki Miss Sixty, a ja z Hot Boysów. Oprócz butów. One są z ELLE...xD


2 komentarze:

  1. Dzięki nie sądziłam że tak fajnie wypadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne metamorfozy ;]
    Prosiła bym o ocenienie i metamorfozę mojej lalki ;P

    OdpowiedzUsuń